Народна скупштина Републике Србије / Активности / Детаљи активности

30. септембар 2019. Представљени резултати Пројекта „Успостављање система за континуирано и одрживо унапређење радних процеса у Служби Народне скупштине“
Уторак, 1. октобар 2019.
Представљени резултати Пројекта „Успостављање система за континуирано и одрживо унапређење радних процеса у Служби Народне скупштине“
У Дому Народне скупштине, 30. септембра 2019. године, представљени су резултати Пројекта „Успостављање система за континуирано и одрживо унапређење радних процеса у Служби Народне скупштине“ који је Служба Народне скупштине реализовала на основу Споразума о пружању бесповратне финансијске помоћи са Амбасадом Републике Бугарске у Републици Србији.
Заменик генералног секретара Бранко Маринковић захвалио се амбасадору и Амбасади Републике Бугарске у Републици Србији која је пружањем бесповратне финансијске помоћи и стручном подршком помогла Служби Народне скупштине да реализује овај пројекат, као и запосленима у Служби, ангажованом консултанту и екстерним сарадницима који су посвећено радили на реализацији овог пројекта и успешно се суочили са свим изазовима са којима су се сусрели током рада на овом пројекту. У наставку је у кратким цртама представио резултате Пројекта и изразио очекивање да ће подршка коју је Служба имала од стране Амбасаде Републике Бугарске у Републици Србији бити настављена и убудуће.
Амбасадор Републике Бугарске у Републици Србији Њ.Е. Радко Влајков изразио је задовољство успешном реализацијом Пројекта које је подржало Министарство спољних послова Републике Бугарске и Амбасада Републике Бугарске у Републици Србији и нагласио важност овог пројекта за јачање административних капацитета парламента. Он је поручио да је парламент један од најважнијих инструмената демократије у једној земљи и изразио очекивање да ће сарадња на обострано задовољство бити настављена и у будућности на другим пројектима.
Почетни корак на путу успостављања система политика, процедура и активности у Служби био је дефинисање, односно ажурирање постојећих процедура и упутстава, идентификовање нових послова који се обављају а нису прописани у писаном облику и идентификовање послова за које је потребно обезбедити додатне процедуре и упутства у писаном облику. Применом одговарајућих алата, као и инструкцијама ангажованог консултанта на радним састанцима и организованим радионицама, запослени у Служби су прецизно, концизно, обухватно и доследно дефинисали 81 процедуру по организационим јединицама, које су верификоване од стране руководилаца организационих јединица и обједињене у Књигу процедура Службе Народне скупштине која представља водич за запослене у обављању свакодневних пословних активности.
Поред Књиге процедура, у оквиру Пројекта израђена су и одређена интерна документа која треба да допринесу унапређењу радних процеса у Служби.
У оквиру Пројекта је развијена и интерна апликација која пружа запосленима бројне функционалности, доприноси њиховој правовременој обавештености о информацијама релевантним за њихов рад, омогућава бржу и једноставнију међусобну комуникацију, поједностављује процес подношења захтева и пријаве кварова, чини доступним различите корисне садржаје и даје могућност праћења, евалуације и контроле радних процеса, чиме се ствара услов за њихово континуирано унапређивање.
Учесницима скупа затим је практично представљена интерна апликација, начин њеног функционисања и коришћења, уз објашњења представника „Microsofta“ који је ангажован за развој ове апликације.